Persoana de contact chat

GHID INREGISTRARE SICAP

În acest articol vom încerca să vă explicăm de ce avem nevoie să ne înregistram în SICAP și cum trebuie să procedăm.

De ce am avea nevoie de un GHID de ÎNREGISTRARE in SICAP? E simplu. Fară un ghid de înregistrare o simpla înregistrare în SICAP poate devenin puțin mai complicată.

Înainte de a putea utiliza platforma SICAP este necesar să parcurgeți procedura de înregistrare.

În cadrul acestei proceduri, un operator SICAP va verifica identitatea dumneavoastră și a organizației pe care o reprezentați. În urma verificării veți primi un certificat digital pe care îl veți utiliza alături de contul de utilizator și parola alese în procesul de înregistrare pentru a vă autentifica în sistem.

Licitatiiseap.ro îți poate obține certificatul digital în mai puțin de 24 de ore!

Trebuie să participi urgent la o licitatie, vrei să faci o achiziție cât mai repede? Ei sunt soluția!

Procedura:

Trimiteti pe email (sau completati formularul de pe site) sau trimite mail la www.licitatiisicap.ro cu urmatoarele documente:

  • copie dupa certificatul de inregistrare al firmei
  • copie dupa actul de identitate al administratorului societatii
  • numar de telefon, adresa email, cont IBAN si numele banci la care este deschis

Dupa ce vom receptiona de la dumneavoastră documentele mentionate, va vom trimite cererea de inregistrare pentru semnare și factura pentru serviciile de inregistrare.

Intra acum pe www.licitatiisicap.ro pentru a cere o oferă!